090415 - 090416

Nu har jag hamnat efter lite igen med bloggandet, förlåt ^^  Men här kommer lite vad jag gjort onsdag - torsdag iaf (:

ONSDAG
Idag hängde Andreas med mej hem efter skolan. Vi hade riktigt trevligt!  Dock va han inte här så länge, från typ 3 till 5 bara, men varje sekund är värdefull med dej, älskling ! 
När vi hade ätit cyklade vi ner till ramsen, vi solade lite ( fast det blåste ) och pratade, mysigt ska jag säga! Va länge sen jag va där nere nu ! Så vackert (:







TORSDAG
Idag har jag inte gjort alls mkt. När jag kom hem från skolan åt jag, sen gjorde jag läxor. När jag va klar med mina läxor satte jag mej och hjälpte Cicci med sina läxor. Tror det gick bra .. ^^ haha. Efter läxor blev det data, sen dusch, sen data + tv.
Har inget liv asså..  ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0