En sövd King - Shopping på stan ^^

I förrgår ( måndag ) var King hos veterinären, de sövde honom och tog bort tandsten.
När mamma kom hem med honom bärde hon och pappa upp honom på badsidan. Där fick han ligga och "sova" tills han började kvickna till. Såhär söt va han när han sov !! ( kolla bilden ! )


Lill - King !

Efter ett tag gjorde han lite misslyckade försök att försöka lyfta huvudet och lägga sej lite redigare. Mamma och jag fick hjälpa honom och tillslut fick vi honom till och med till att gå några vingliga steg ( det såg ut som att han va full ). Vi tog på han koppel ( för annars la han sej ner hela tiden ) och började gå runt lite med han, inte så mkt i början men sen blev det mer och mer. Han behövde vila sina ostadiga ben lite med.
Rästen av kvällen sov han mest,  helt slut stackarn <3


ONSDAG!

Idag va det först skola, SH - prov, men det gick väl Okej, tror jag.. ^^  Efter skolan gick jag till ungdomsmottagningen, behövde nytt recept på p - piller. Efter det gick jag, Åsa och Evve på stan lite. Jag köpte 3 par trosor ( 2 till mej och ett par till Cicci ) på Vero Moda,  sedan köpte jag ett linne på People.
Mycket nöjd ska jag sägga ! Trevlig dag , tjejer ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0