måndag.

Idag va bussen trasig  -  igen, vet inte vad som va fel men hur som helst så kom den en timma försent, jag hade tur eftersom mamma va ledig, så hon skjutsade in mej och Cicci till skolan.. ^^
jag skulle egentligen haft hemkunskapsprov idag med, men jag och Evve frågade om vi inte kunde ta det nästa vecka i stället , - och självklart kunde vi det, ! Toppen,  hehe.    Känns skönt, har några inlämningsuppgifter denna veckan, har inte hunnit öva så mycket på provet,  och så ska jag ha MVG i hemkunskap, så är det bara,  måste satsa högt,  men får jag ett VG så är jag väldigt nöjd ändå !
Jag slutade skolan vid halv 2 idag, tog kvillbussen hem, där mamma hämtade mej i Kvill. När jag kom hem såg jag lost ( inspelat från förra tisdagen ) och sen gjorde jag typ ingenting tills middagen va klar. Efter middagen hjälpte jag pappa ute lite, sen dammade jag mitt rum,  va klar typ halv 8, så satte jag mej vid datan, och nu sitter jag här !



Jag saknar Andreas ovanligt mycket idag.  vet inte vad som flygit i mig,  i skolan träffade jag han bara lite, och dom stunderna tog jag inte vara på känner jag nu..
Känner mej ovanligt nedstämd ,  vet inte varför.. ganska jobbigt..  Andreas tror jag är sur för jag inte skriver smilisar på sms,  men jag kan inte ! ,  det känns bara fel..    

Ajja,     jag ÄLSKAR DEJ ANDREAS LENNARTSSON, och kommer ALLTID att göra det..  LOVAR ! <3<3

Ne nu ska jag inte skriva mer.. ^^ 

Ha det gott !   ( ska försöka klämma fram en smilis nu )  ---->   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0