Skärtorsdag - Konsert på Zonen!

På kvällen va jag och Andreas (<3) på konsert. Helt okej!
När första bandet (CNR) hade spelat och jag hade tagit kort på dom och när nästa band hade börjat så gick Andreas och jag bort till Maxi (för banden som spelade då va inte så bra) , där pappa va.  Vi hjälpte honom att handla, sen åkte vi till Sjunnen, till Andreas och fikade. Sen lagom till halv 10, då TWNC skulle spela åkte vi tillbaka till Zonen igen.
Jag tog kort på dom också,  sen åkte vi hem! 

Här kommer några kort som jag tagit.  Tog flest kort på TWNC, bara för att dom va så svåra att fånga på bra kort, dom rörde sej så rackans mkt! ^^ haha
 
CNR!
 
 
 
TWNC!

Tack för en fin kväll, Andreas !  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0