"Fotodag hos Andreas" <3

Idag åkte Andreas och jag med pappa hem till Andreas. Där hade vi jätteroligt, tog över 400 kort, men lugn, jag ska inte ladda upp alla ! Men såklart får ni se några stycken!


Fredrik i köket på morgonen när han kom upp ^^


Andreas gick runt lite själv och tog kort i huset, detta är ett foto!


På förmiddagen åkte vi inte till stan sen på eftermiddagen gick vi ut på baksidan och fotade lite ! (:


Andreas fick såklart ställa upp som modell !  ,  snygging (a) <33


Fredrik satte gitarren i knät på mej och skulle fota ;)  ( Andreas köpte hatten på bilden idag! älskar den! )


Sen blev det foton på studsmattan, mkt kul !


Fredrik lekte med modell,  spelade gitarr samtidigt (y)


Senare satte sej Fredrik och Andreas på studsmattan och spelade, Andreas spelade keyboard och Fredrik gitarr.


Andreas nya solglasögon + hatt ! (:


På kvällen gick jag, Andreas och Amanda en promenad till pulkabacken, hade tänkt gå länge men jag fick skoskav..^^ ( utsikt på kortet! )


Eftersom jag fick skoskav lånade jag Andreas skor, han fick gå barfota,  stackarn.. (a)  Skorna var dock LITE ( ! ) förstora för mej.. ^^


Gullig bild tkr jag (a) .  

Dagen har vart jätterolig!  och nu ska jag nog leta upp Andreas och hitta på nåt igen, låter som att han spelar keyboard.. (a)


Hoppas ni haft en lika bra dag som jag !


Kommentera  !

Kommentarer
Postat av: Ellabolla'

åå så fina bilder :D

2009-04-27 @ 20:13:17
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

den sista bilden blev jag totalkär i:D

Underbart fin bild!

2009-04-27 @ 20:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0