Sista dagen på jobbet , och ska till Evve :)

Sista dagen på jobbet idag  !  Så jäkla skönt alltså !  Jobbade extra igår . Det blev 2 timmar och 45 minuter mer tid än jag skulle ha . Va ganska jobbigt.. Egentligen skulle jag jobbar ännu mer ,men jag ringde Nadie, jag orkade verkligen inte så jag gick hem ^^

Nu sitter jag och väntar på pappa, vi ska till Kvill och äta . Så jag fördriver tiden med att sitta vid datan och se på tv (:
Sen , vid 10 över fem ska jag ta bussen till Evve,  så kul , trevligt att ses igen ! :D  ska fota henne på en dressyrtävling imon :)
Sen imonkväll någon gång ska jag promenera till Andreas och vara där till på söndagn :) Slapp helg ! och jag hoppas den blir underbart kul ! :)  <3


Evelina Gustavsson !

Kommentarer
Postat av: C H R I S T I N - Foto. Illustration. Webbdesign

Svar: Studion jag har gjort är inte alls svår att göra. Tänker inte berätta för dig nu hur jag jgor,t eftersom jag tänkt skriva ett inlägg om den sen nån gång :)



Kram

2009-08-14 @ 13:25:13
URL: http://www.christinmartinsson.se
Postat av: C H R I S T I N - Foto. Illustration. Webbdesign

Svar: Intresserad av en bloggdesign? :)



Kram

2009-08-14 @ 16:13:04
URL: http://www.christinmartinsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0