17 again

Har nu sett på filmen 17 again. Den va väldigt bra tycker jag ! Fast det va en såndär jobbig film. Dels för att man satt och dreglade över Zac Efron ( inte dreglade, men ja, ni fattar. ) och dels för att i varje scen han gjorde bort sig satt man och tänkte typ " Neeej!  så kan du ju inte säga ! Du är 17 år nu ! hon vet inte att du är hennes pappa ! " såna scener är så irriterande.. ^^ Men allt löste sig ju i slutet, såklart :)  
Det var en klart sevärd film hur som helst! :)

Bilden är hämtad här

Imon ska jag vara hemma igen. Har inte så mycket planerat. Det ända är nog att Nadia ska ringa ( henne jag städade för i somras ). Jag ska nämnligen städa på måndag, så vi ska ner på söndag för att hon ska visa mig vad jag ska städa osv osv .. Inte det roligaste jobbet precis. Men det blir ju lite pengar iaf,  och vem behöver inte det ? ;)

Ne..  jag funderar nästan på att gå och lägga mig nu. Fast vet inte. Ska se om de andra är uppe i huset fortfarande. Gå på toa måste jag med ( om någon ville veta ) . Sen kanske det blir en film till... (a) hm..  jag älskar film (a)

Godnatt säger jag nu, för tror inte jag bloggar mera ikväll. Om jag inte kommer på något intressant jag vill dela med mig av .  
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0