Bio igår!

Goddag på er .
Hann tyvärr inte blogga igår,  men det inträffade en liten inpulsgrej .  Angelica frågade mig på vägen hem från skolan om jag skulle med på bio med henne, Mikael och Alexander.  Jag ringde mamma och frågadee om jag kunde låna pengar . Och så hängde jag med :)  Han dock äta och gå på toa när jag kom hem, men sen bärde det av in mot stan igen!
Filmen vi såg va "AVATAR" , den va förvånandsvärt bra ! ,  tycker alla ska se den ! :)


När jag kom hem sen va klockan ungefär halv 11, då började precis "FlashForward" , så han inte ens gå upp för trappan, utan satte mig vid tvn i källan direkt ist . Sen när det va slut orkade jag inte starta daatan .. hehe , va ganska trött :)


Idag sov jag till 11 , sen gick jag upp, åt en macka och sen tog jag ut King . Den stackarn är dålig i magen,  det bara rinner . Det är nog bara en tidsfråga innan jag måste ta ut han igen ( mamma, pappa och Cicci är inte hemma ) .. Men men ,  det får gå :) har ju en skog precis bakom huset ! Tur det ! ..

Hade med kameran ut med innan förästen ! tänkte laddan in bilderna på datan nu och kanske redigera dom lite grann :)  Sen lär det komma upp något kort på bloggen !

puss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0