Engelska

Hej där !
Har engelska just nu. Eller hade, eller vet ej om vi har det längre förästen. Har precis haft muntlig redovisning om en jämförelse mellan boken och filmen " Holes " . Det gick nog okej tror jag ..  höhö .
fick reda på vad jag fick på svenskaredovisningen med innan idag ! Den jag pratade om canarieöarna . Jag fick VG . Är riktigt nöjd faktiskt !  haha :D

Förästen !  är fortfarande överlycklig från igår , blev så grymt nöjd med bilderna alltså ! 
ska fota massa på lovet nu med lite olika folk så jag hoppas det blir fler lika bra !!

ÅH !   alltså, jag är hyper . .. !  Konstigt .. brukar inte va sån .. O.o  ..  jaaja !  Nu orkar jag inte skriva mer, ingen som läser ändå .. ^^:D hah .

Har rast en halvtimma, sen har jag mentortid i typ en 10 minuter eller nåt,  sen slutar jag för dagen !  Undra hur många som kommer på metortiden förästen,  för typ halva klassen gick hem nu .. x)

puss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för din röst!



Har du en bra måndag än så länge?

2009-12-14 @ 14:35:23
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0