Godkväll...

... eller borde jag säga godnatt?
Har precis sett på "Stardust". Älskar verkligen den filmen! :) sett den flera gånger redan , och det är inte många filmen jag tycker om att se flera gånger.. ^^ ;)

Ikväll har jag även hunnit med att gjort om på bloggen lite ( är inte helt klar än ).  Vad tycks än så länge?
Sen har jag också hunnit med att avinstallera AVG och installerat ett annat virusprogram. Vet inte om det lyckades ta bort allt virus. Men det tog bort två saker iaf.  Så datan fungerar nu iaf! ( sitter på den nu ) . Skönt ..

Ne..  Nu ska jag nog borsta tänderna och sen krypa ner i min varma säng ! (y) 

btw,  har nästan inte ont i armen alls längre !  bra va ??

sov gott nu kära vänner .
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0