Handlat idag!

Varit i stan med Louise idag. Och helt plötsligt kommer Andreas också... ^^ Men men, inget jag kunde göra åt det.. haha ;)

Har köpt några saker iaf :) Sen ska jag nog till stan imon igen tror jag ! (Y)


En långärmad tröja ( grå ) - på kortet ovan.
En bh ( grå ) - ej på kortet.

Ett makeup set - på bilden ovan.
Body lotion - på bilden.

Det va allt ... hehe.  sen köpte jag en tröja till Cicci med. Som hon får byta imon, för hon kunde inte ha den ^^

Nu ska jag och Andreas snart ner till Simon och Jesper och se film :)

puss.

Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

är den tröjan ifrån JC, i så fall har jag en likadan fast rosa :)!

2009-12-30 @ 21:49:11
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0