Hej hopp , och så va det måndag igen!

Tjena mors ! eller nåt  .



Idag va det slappdag i skolan ! Först sovmorgon, tog sen buss , sen svenska  - hade ingen lärare så blev väldigt mycket snack , sen engelska - halva klassen såg film, vi andra snackade , och jobbade lite . Sen Mentortid - då gick vi igenom PM.  Det va min dag !  SLAPPT värre !

Hade även ögonskugga på mig idag,  fick några kommentarer typ som " Har du smink på dig?! " å sånt ^^ Haha,  som om jag inte brukar sminka mig eller ? .. 

Måste fråga ..  Ni som såg mig , va det fint ?  SVARA ÄRLIGT !

När jag kom hem gick jag hem till Angelica , testade hennes skridskor och tog med dem hem ( ska åka imon på gympan ) , sen gick jag hem och åt .
Efter maten satte jag mig med Svenskan . Skrev en insändare som ska lämnas in på torsdag. Skönt att ha den klar ! ..
Har även gjort lite matte.. Har prov på torsdag .. Men vet inte riktigt hur jag ska öva alltså .. ^^ Något förslag? Någon?

Ne nu ska jag gå och fortsätta med matten .  Ska inte skriva lika långt idag som jag gjorde igår !  Lovar att ingen läste ! x) haha .. ^^

Puss.


Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

sv; hjärtligt tack ! :D :$

köpt blixt?! :)

2009-12-08 @ 20:58:29
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0