Jag är kär.

Andreas Lennartsson. Det är det namnet jag smälter inför. Det är det namnet jag ler för varje gång jag hör.
Vi har varit tillsammans i två år nu ( och snart en månad ) och jag hoppas, med hela mitt hjärta, att det kommer hålla minst i två år till. För jag känner verkligen för dig.
Det finns stunder jag är riktigt sur på dig och de stunder du är riktigt irriterande, men det går alltid över. För jag vill att det ska gå över. Jag vill inte vara sur eller arg på dig.
Du är den första som visat mig vad kärlek verkligen är för något. Du är min första riktiga kille jag haft.
Du vet att jag älskar dig, men jag tror inte du har någon aning om hur mycket jag verkligen älskar dig. Ska jag vara ärlig så tror jag inte ens att jag vet det. Det är helt obeskrivlig mycket.
Hoppas du alltid kommer finnas där för mig och att du alltid kommer älska mig. För jag kommer alltid finnas där för dig, och jag kommer alltid älska dig.
Du är min ängel.
/ Jessica




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0