Julafton , underbar dag!

Idag har jag varit hos mormor och morfar och ätit så det smäller om det.  Sedan när vi kom hem blev det Kalle Anka (y) och efter det julklappsutdelning (:  Och jag är superglad!

Här kommer lite foton jag tagit idag.












mina paket

Fick högtalare till datorn...

...Ett armband ( det lila ) av Andreas familj...

...Fick även:
Två böcker ( en av Cicci och en av Andreas )
Ett minneskort till kameran 4GB ( av mamma och pappa )
Schampo ( av Cicci )
Skumtomtar + en porslinsak de var i ( av fam. Lennartsson )
Två gosedjur ( av mamma och pappa )
Smink ( av mamma och pappa )
En mugg ( av Amanda )
800 kr ( av mamma och pappa )

TACK SÅ MYCKET ! :)

( Vi ska fira jul imon mer med mormor och morfar, hemma hos oss. Dela ut presenter med dom å så. Då blir det kanske mer paket )  :)


Kingen fick med paket. Och han slet upp det själv . Duktig vovve ! :)   Det va en pipis:)

Nu ska jag hjälpa min syster med sin MP4 hon fick :)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0