Julavslutning 09

Här kommer lite bilder från igår i skolan!

Tack Anthon för den fina tröjan jag fick ! :)


Översättning: "  jag hatar kort,  synd att det är det ända vi gör =P  "


Medea

Michael och Medea

Pettson ( Pansastina )

Pontus, Michael, Medea, Pettson, Katta, Jag, Oscar, Anthon (liggande)

Pettson Victor och Michael

Rönning och Adam

Medea, Victor, Pettson, Anthon

Pontus

Teo, Rönning, Joacim, Anthon, Katta, Medea

Medea, Victor

Jonas, Susanne (Våra kära lärare som slutar efter jul)

Medea, Victor

Medea, Katta

Katta, Jag, Pettson, Pontus

Medea



Det va lite kort! (:   Min uuunderbara klass !!  dock blev alla i klassen inte med på kort ... ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0