Kvällsinlägg 091228

Klockan är inte väldigt mycket, men jag är faktiskt trött. Ändå har jag sovit ganska mycket både inatt och idag. Har även bara latat mig hela dagen. Sett på tv och liknande. Har inte orkat göra annat.

Men ska nog lägga mig och se en film eller se på tv nu igen. Har varit och borstat tänderna, iafall att jag skulle somna liksom.

Mikael och Eric ringde innan och ville se film med mig. Kändes lite surt att behöva tacka nej, för jag ville verkligen se film med dom ( tycker sånt är kul! ). Men eftersom jag inte jobbade idag och mår lite halvtaskigt och inte ska till Evve imon så sa jag nej. Men jag erbjöd att vi kanske kunde se film imonkväll ist. Om mamma och pappa tillåter det ( och om jag inte blivit värre ).

Ne nu ska jag gå och lägga mig.

Sov gott alla vänner !

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0