Rekord ?

Har haft 35 besökare idag på bloggen än så länge. Helt otroligt! Tror det är nytt rekord :o  Kul att några nya hittat hit :)


Har ganska precis sett filmen " The hills run red ". Den va okej. Fast slutet va en katastrof. Konstigt..  Liten besvikelse att en bra film ska ha ett dåligt slut liksom . . ^^ jaja .  
Lite filmtips kanske ?  Jag är en riktig filmälskare nämnligen!

Just ja, pappa va inne och kollade på min blogg innan :o  lite kul.. x) haha.  han hade kollat igenom massa sa han .  Fast han tyckte bloggen var fin iaf ! :) kul att höra !   
Men jag är ej nöjd med min blogg. Tycker den är jätteful. Fast vet inte hur jag vill ha den .. så inte så lätt att ända på just nu heller.  Aja . Den får vara som den är tills vidare.

Har även fotat mig själv lite grann.  "Studion" är ju ändå uppe liksom. Fast jag blev inte så nöjd för (1) jag blir ej bra på kort :o och (2) det är lite svårt att fota sig själv. Och någon annan som är duktig med kameran finns det inte i detta huset . Förlåt, nu var jag elak, men så är det. Tyvärr...  Fast får väl lära Cicci någon gång kanske. Så får jag stå framför kameran en dag. Fast det skulle kännas konstigt. Aja. Får se hur det blir med den saken med :) 

Ne nu har jag skrivit alldeles för mycket !  Nu ska jag nog sätta mig och se en film till. Fast vet inte vilken det blir än ... hmm..

Puss.

Kommentarer
Postat av: michaela

vad handlar the hills run red om? är det typ en skräckis?:D

The butterfly effect rekomenderar jag starkt! otroligt bra film tycker jag.

2009-12-26 @ 20:34:12
URL: http://farsflicka.blogg.se/
Postat av: michaela

sv; jaha, okej, ja den låter ju ganska intressant:) kanske ska se den då:D



Jaa, jag tycker du borde se den, igen:D

2009-12-26 @ 21:10:09
URL: http://farsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0