Testat CSI - spelet

Godkväll :)

Har hunnit med lite grann ikväll nu !
Har duschat , och testat det nya CSI - spelet .  Spelet va konstigt .. Det va typ som jag hade väntat mig, Men grafiken va usel och sen va det stora vita rutor över gubbarna .. Fattar inte varför .. ^^ haha .  Men men, de går å spela iaf (:  å sån CSI älskare som jag är så duger detta !



Är så jäkla pepp på att pierca naveln nu alltså ! Ler så fort jag tänker på det , men skakar samtidigt. Fy vad ont det kommer göra ! .. :s Fast det kanske inte är värre än att tatuera sig ? Det borde det ju inte vara.  Och det va inte så farligt som jag trodde  :) hehe .

Ne nu ska jag krypa ner i sängen och ringa Andreas  . Hinner kanske prata lite längre idag än igår :)

Btw, Andreas ska vara med i Luciatåget imon  -  så alla vet ! :) <3

Puss ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0