Tisdag, Första December!

Hej !

Idag är det 1a december och bara 24 dagar kvar till JUL !


Dagen har varit ganska bra !  Astrött i morse,  sov hela vägen mot skolan i bussen, vaknade typ vid maxi .. ^^  Hade sovmorgon en timma i skolan ( som jag inte kunde ha nytta av eftersom det inte går senare bussar ) , sen hade jag två lektioner och sen GYM !

På gymmet gymmade jag med GUSTAV  , en kompis jag ej pratat med i verkligheten innan.. x) haha , men det va roligt !  han va snäll :) 
Kände mig dock ganska svag .. Jag tog 2 - han tog 11 , jag tog 10 - han tog 90 .. ^^
Det va lite pinsamt , men jag är tjej , och har inte tränat innan, så det är skit samma .. (a)

Nu ikväll ska jag nog göra lite TEU ,  sen läsa kanske . Se på tv med ,  får se vad det blir !



I helgen kommer Andreas hem till mig (:  Och så på lördag blir det ju " Modell för en dag "  , det ska bli kul ! ( fast korten är svindyra !! )


Ne nu ska jag dra mig . . . ! 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0