10/7

Idag har jag inte gjort väldigt mycket .
Började med att åka in till biblan och lämna tillbaka en film, sen åkte vi till veterinären med King, hans öga varar . Fast fick en tid vid 1 ist.
När vi kom hem hängde jag med Bea ner till Duschen för jag skulle tona hennes hår ( !!! )  , men det gick väldigt bra ! Blev skitsnyggt (:
När vi kom tillbaka ( efter nästan två timmar ) hade mamma och Cicci åkt in till veterinären igen. 
När de kom tillbaka fick jag reda på att han antagligen hade nåt där, de visste inte vad, men vi fick en salva vi ska smörja med två gånger om dagen.

Efter allt det där har jag nog suttit vid datan,   det tar väldigt lång tid att blogga när det är många bilder att lägga upp, och som ni ser har jag lagt upp jätte mycket idag ! Men nu är detta sista ( tror jag )  .
Orkar inte mer hur som helst !


Tog även lite kort på mig själv idag .. (a) ^^  ( om någon ville veta alltså.. ^^  x)  )

Ne nu ska jag ut ett tag (:

GODNATT ! <3

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin ^^

vad har hänt med king? =o

2009-07-12 @ 15:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0