23/7

Idag va det inte jättehemskt på jobbet , det gick ganska snabbt, blev klar en halvtimma tidigare . 
När jag kom hem duschade jag och målade naglarna ( de blev blå idag..  x) ) Sedan väckte jag Andreas och plockade fram frukost.
När vi ätit och sånt gick jag och la mig och sov nästan en timma .  Sen hade Andreas inget att göra så jag spelade spel med han - nåt sånt där frågespel , vet inte vad det heter .
Och nu sitter jag här nere vid datan ,  njuuter av livet medan Andreas spelar stämningsfull musik på keyboardet .
Måste säga det med att jag saknar King otroligt mycket,  det känns så tomt , men får ju träffa han i helgen igen :)  -  längtar !


min söta vovve !


Ikväll , vid 5 ska jag klippa mig, hoppas frissan lyssnar och bara jämnar håret lite . Men vill helst inte ha det helt rakt, vill att det ska se lite halvslitet ut ..  hm.. kan man få det så om man vill ??

Efter frissan blir det mat , sen film ( tror jag ! ) Sen sänger för min del !  Upp vid 5 imon igen ju !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0