26/7

Först sol - sen regn ! Vad är detta för nåt ?? "/ Så jäkla tråkigt ..  !
Men hann sola i typ 40 minuter mitt på dagen,  sen kom det några släktingar till oss på besök . Tror det var farfars bror och hans fru eller nåt .
Vi fikade lite , sen åkte de vidare till Kalmar ( för att hälsa på någon annan ) , de va påväg ner till Karlskrona .
Mitt i fikat började det ös-regna ! Men vi klarade oss under parasollet som faktiskt håller emot regn !
Men sen började det åska nåt så grymt,  sen blixtra å allt..  ´- Vi gick in.. ;)
Och nu sitter jag här ..  slöar , ska nog se på film så fort jag skrivit klart detta inlägget . " i taket lyser stjärnorna " heter den,  har hört att den ska vara bra  !

Kanske bloggar mer sen ikväll !  - Det märker ni ! :)

Ni kan ju alltid messa mig under rästen av dagen ?

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0