31/7

Jaa,  vad ska man säga ,   FÖRLÅT för att jag är så seg med mitt bloggande ! Men det är så mycket jobb och för lite data!
Har heller aldrig några bilder att ladda upp längre .  Men ska ge mig ut och fota snart ! Det måste jag ! (:

Idag va sista dagen på Nyboholm - jobbet iaf ! SKÖNT !  Uhh,  fyra timmars pås-spräckande !  Inget att räkomendera!
Jag har ont i hela kroppen, minsta rörelse jag gör är hemk , det gör verkligen jätteont .. "/    Träningsverk + ont i ryggen + problem med knäna = asjobbigt !

De jobbigaste ställerna jag har träningsverk på ju nu är nog höger axel ( kan inte röra den armen ^^ ) och vänster tumme !

Ne nu är det absolut sängdax för mig!  Behöver all sömn jag kan få !  På måndag är det jobb igen ..  BLÄÄÄÄ ..  ^^

Ha det bra nu alla människor och imon blir det Virserums marknad med Åsa ( och hennes familj ) :)  Ska bli kul !
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0