blåbärsplockning - ny hobby ?

Idag blev det ett dopp i havet först på morgonen, jätteskönt  - fast det va ganska kyligt ute .. (a)  , sen åt jag å sen cyklade jag å Dessi iväg - vi skulle plocka blåbär idag igen :)  Plockade nästan lite mycket som igår . Idag va mycket skönare att plocka med,  inte lika varmt ute !   Men destå mer mygg !




Vid sex ska Bea och jag in till stan, vi ska se på bio ( Harry Potter ) . Skulle egentligen sett den vid tre men bea jobbade då . 
Någon som sett den ?  Är den bra ?

Ska nog hinna med att övningsköra med sen kanske,  hoppas det iaf . Sen senare ikväll blir det hamnen igen :)

Nu sitter jag här vid datan å tar det lugnt, sitter å lyssnar på regnet å åskan .,  USCH , vilket väder säger jag bara !! :S

Ne nu orkar jag inte skriva mer !  Ska försöka komma på nåt annat att göra :)

KRAM !

Kommentarer
Postat av: B

USCH för att plocka blåbär!!

2009-07-19 @ 21:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0