Fest hos John!

Igårkväll cyklade jag, Dessi å Bea till andra sidan Oskarshamn, det va hemskt ! Vägen till hamnen gick bra, men sen va det bara massa uppförsbackar upp till John !
När vi kom dit så trodde jag och Dessi att alla skulle känna alla,  för vi visste inte vem någon var typ. Men så var inte fallet, det va folk från lite här å där, några var från Oskarshamn, några från Nässjö osv.
Och en speciell sak med just Oskarshamnare ,  de hälsar genom att skaka hand när de träffar nya personer ! Presenterar sig och är jättetrevliga ! Det känns lite ovant faktiskt ! ;)
Fast ändå bra , för då känner man sig välkommen på ett helt annat sätt!

Får ursäkta med att jag inte minns vad alla heter, men ni får heta " Någon " i min blogg (a)

Ne nu ska jag inte skriva så mycket ! Ska ladda upp bilder ist ! :)


Någon , Johannes , Dessi , Jag


Gustav , John ( han som är bakom ) , Någon , Jenna


Gustav


Gustav , Någon, Bea


Johannes , Någon ( tror han va trummis i nåt band )


Samuel , Johannes


Johannes , John


Samuel , Johannes , John


Johannes , John ( förlåt för bilden.. (a) )


Johannes , John , Bea , Samuel


Folk


Folk


John , Jenna , Johannes


Jag , Dessi


Jag , Bea


Bea , Johannes , John , Någon


Dessi


Samuel , John


Jag

Det va alla jag orkar ladda upp ! :) Det va en lyckad kväll tycker jag !

( alla bilder är inte tagna av mig ! Skrev mitt namn på alla eftersom de är tagna med min kamera , men minns inte vem som tagit varje bild liksom . . )

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: B

För din skull så hoppas jag att det inte är många som tittar på din blogg!!!!!............

2009-07-19 @ 21:02:53
Postat av: Fredrik the Man

Spelar inte han den trummisen som är på bild i Indevotion?

2009-07-22 @ 22:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0