Gunnarsöflickan!


Nu har jag inte så väldigt mycket att säga, men jag måste säga GRATTIS till min kära syster som blev årets Gunnarsöflicka ! (:


När hon blev korad fick hon gå fram på scen där hon fick:
*  Ett fint halsband
*  Tre röda rosor
*  Och en godispåse

Ett stort grattis till dig ! (:


Cicci får ta emot sina " priser "


Cicci (:


Kaj ( han som ordnat hela Gunnarsödagen ) och en mycket glad Cicci :)

( anledningen till att hon blev Gunnarsöflickan var för vi har campat här på Gunnarsö sen -99 ,  så hon är uppväxt här kan man nästan säga )   Gulligt tycker jag ! :)






Lägger också till ett par extra bilder som jag tagit under dagen.


En liten tjej på 10 år från Vimmerby - Matilda - Hon sjöng lite (:


Love ?


Det va allt som jag har att säga nu ! (: Men vem vet, kanske kanske det blir fler bilder sen ( det är dans ikväll ! ) Men det märker ni väl (: Hoppas ni kikar in här senare, ifall jag skrivit något nytt ! (:

Ni kan gärna lämna en kommentar efter er med ! Har ni en blogg kan ni skriva ner bloggadressen, så har jag något att kolla på när jag inte har bättre för mig ! (:

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0