jobb jobb jobb

Denna veckan har jag ju två jobb , och det går ganska bra faktiskt .  har inte hunnit med att blogga ( förlåt ) , men när jag väl inte jobbar ser jag mest på film å så,  vilar .

Detta är andra dagen på Nyboholm och det är ett av de tråkigaste jobben som finns,  fasst det är jätteenkelt !
Det jobbiga är att det är så varmt där inne och att det är så långtråkigt, man gör precis samma sak hela tiden .
Det ändå jag får göra ( och Madde , hon jag jobbar med ) är att spräcka upp papperssäckar ( som toarullar ligger i ) och sen ösa ut alla toarullar i en hög på golvet .. ^^

Ne nu ska jag äta klart min panpizza och sen ska jag sova !

DRÖM SÖTT ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0