Nytt Jobb !!

Nu blir det samma bild som jag laddade upp igår..^^ Men sitter på Ciccis data nu, vågar inte gå in och rota bland hennes bilder.. (;

Har kommit ner till Gunnarsö nu med,  ska vara här tills på tisdag - tror jag (a) haha, annars blir det söndag,  får se vad jag känner för (: Måste hur som helst hem till på onsdag - då ska jag gå bredvid med Monica, ska lära mig vad jag ska göra när jag ska städa på bruket, och vart jag ska städa :)

Måste också säga att jag fått ett till jobb !! :)  Ska jobba på Nyboholms pappersbruk ,  vet inte riktigt vad jag ska göra , men det blir iaf vecka 30 eller 31, vet inte vilken än. Så kommer få dubbeljobb i en vecka :) först städjobb mellan 6 och 10 och sen jobb på bruket mellan 16 och 20  ,  kommer bli kämpigt..   (;

Ne nu ska jag ut och leta efter Cicci och Julia, de har antagligen gått vilse i Oskarshamn.. ^^



ha de bra !     kraam

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin ^^

Hur kan man gå vilse i lilla Oskarshamn xD

2009-07-12 @ 15:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0