sola, bada & plocka blåbär!

Igår var det så fint väder så jag solade ett tag. Dessi och jag va även nere vid stranden och doppade oss. Det va väldigt kalls måste jag säga ! USCH !
Sen gick vi en promenad med King på campingen och kom på ett gammalt badställe vi hade ett år som det va fullt med alger ! Vi gick ner dit och kände på vattnet,  det va varmt ! Det va så lockande så vi va där nere vid berget ett tag å solade å badade ! Mycket bättre än i stranden ! Sen va det inte massa folk heller på detta stället !
Blir nog ett besök dit sen idag - kanske !

Efter att vi hade ätit gick jag, Dessi och Cicci ut i skogen för att plocka blåbär , det va rättså okej !  Ganska skönt i skogen, men jobbigt att gå dit och tillbaka, det va ju så varmt.
Jag klarade mig utan en enda festing, fast Dessi lyckades få en.. ;)



Senare på kvällen cyklade jag, Bea och Dessi in till Hamnen, vi skulle in till en kompis till Bea på fest.
Bilder kommer lite senare !

En jätteskön dag hur som helst ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0