Utflyckt till Öland och Kalmar !

Idag ( torsdag ) stack jag, mamma, Bea och Cicci iväg till Kalmar och Öland (:
Här kommer lite bilder,  sen skriver jag kanske lite under endel bilder med !



Mot Kalmar !


Ni vet den där trä-gång-bron man ser när man ska över ölandsbron ? Jag har gått på den, .. x)  känner mig så stolt  ! Man ser den ju varje gång man ska över ! Och nu äntligen kan jag tänka " jaa , den bron har jag varit på ! "  x)

Detta är Bea på bron (:


Jag på bron (:


Påväg över till Öland !
Vi skulle till Andreas mormor och morfars stuga där ( utanför borgholm ), Andreas familj hade lånat den en vecka och jag ville hälsa på (:
Jag passade också på att ta hem min data som Fredrik hade lånat med sig.. (a)


Lite utsikt från bron ! (:   ( Kalmar )


Bea och jag i bilen ! <3  (  lite suddig bild .. ^^  )


Bea och jag (  i bilrrutan ! ) <3


Jag å Bea, <3


Kalmar slott


I Kalmar sedan så stannade vi och handlade på Baronen ! (a)
När vi va klara där och hade ätit på Mc donalds gick bea och jag till Gallerian ( Kvasten ) i stan (:


Senare, lite efter 6, åkte vi till min kusin Lina och hennes familj, de bor i Kalmar.
Där åt vi grillat och pratade lite, va flera år sedan jag va hemma hos dem !


Lina !  ( kusin )


Johanna ( En kompis till Lina, hon va verkligen jättesnäll ! )


Björn, mammas bror och Linas pappa (:




Mina inköp !


Skjortklänning - BIKBOK - 299 kr


Tåring - GLITTER - 30 kr


Nagellack - HM - 20 kr

På HM köpte jag även 4 par trosor som jag inte tagit kort på .. .  (a)
De fick jag iaf för 100 kr


Godis - PRICE OFF - 22 kr


Sedan köpte jag ett par trosor på NEW YORKER ( stavning ? ) för 30 kr



Bra dag tycker jag !! (:

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Låter som en jätte härlig och trevlig dag :D

2009-07-12 @ 15:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0