Eftermiddag - kväll hos Evve !

Denna dagen va riktigt kul ! (:

Först jobbade jag ( vi firade midsommar på dagis , mysigt ! )
Sen gick jag hem  ( va utelåst !! så fick ringa Andreas och be han kommer ner och låsa upp åt mig , han va hos Johan ) .  Hemma åt jag lite,  bytte om och sen gick jag upp till Evelina .

Uppe hos henne gick vi ut på baksidan och fotade , jag modellfotade Evve och sen tog jag också kort på hundarna.


Här är ett underbart fint ställe på Evves trädgård, toppen att ta kort på !


Evve


Evve


Evve


Evve


Onni


Ticket


Evve och Onni




Efter ett tag gick vi upp till Hanna och spelade Zelda (:
Mycket kul !


Visste inte om jag fick lägga upp någon bild på Hanna så de blev en på mig ist.. x)  ( Evve är fotograf )





Sen åkte Evve och jag moppe ner till stallet i Skede.


Eldorado


Eldo och Evve


Eldo


Föl


Föl


Hästar


Malte och jag ! :)


Jag och en annan häst ( den va läskigt stor ! )


Evve och Eldo


Jag och Eldo ( fotograf: Evelina )


Dagen har varit underbar ! Tack älskade Evelina ! (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0