FOTOJOBB SÖKES !

All information hittar ni på bilden !

Men om det är något ni inte förstår eller om ni vill veta mer så hör av er !

( ni som har mitt nr kan ju ringa, och ni andra , ni kan maila ! )

[email protected]




Med " livebilder " menar jag att jag åker ut på " konserter " och andra " shower " och fotar vid behöv . Det kan även hända att jag åker ut och sedan att jag sparar bilderna ifall någon vill köpa dom någon gång.

Med " bandfoton " menar jag att jag tar kort på bandet, i en hel grupp och enskillda bilder. Det är bandet som får ge förslag på vart vi ska vara och fota.

Med " privata bilder " menar jag att jag tar " modellbilder " eller liknande.


Hoppas det låter intressant ?

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0