Ny design ! + lite sommarbilder

Nu har jag en ny desigt , igen !
Den förra va visserligen rättså fin, men den va alldeles för knallig,  det blev svårt att läsa min inlägg och sådär.  Därför har jag gjort denna ljus så man lätt kan läsa, utan att få ont i huvudet.. x)

Hoppas ni tycker den blev bra !  Ni kan ju gärna lägga en kommentar ?

Tack Ella som la in headern och allt ! (:  Vad skulle jag göra utan dig ? 
www.ellinorsjoberg.blogg.se



__________________________________________________________



Nu sitter jag här och har ingenting att göra !  Imon är det en viktig dag !  Det är avslutningen.. USCH !
Men nu ska jag inte tänka mer på det,  nu ska jag ladda upp lite sommarbilder jag tog i maj !









Någon mer än Andreas som badat än i år ? x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0