Sjuk ?

Idag har det varit ute-dag hela dagen i skolan för oss 9or. Inte så väldigt kul  ^^
Jag håller på att blir sjuk - igen !  har liksom inte ens hunnit bli av med min hosta ! Men mår inte bra nu igen.. jättetjock i halsen,  jättetrött , hostar, min näsa rinner och sådär..  usch,  hoppas jag inte blir sjuk tills på torsdag ! Inte så kul att sitta och snora i tallriken på avslutningen !

När jag kom hem idag la jag mej i soffan, hade tänkt vila lite,  jag hann somna och vakna tre gånger,  sen skulle jag äta  .  När jag ätit gick jag och la mig igen,  då sov jag i tre timmar,  men vaknade nog någon gång i mellan med,  men somnade om direkt igen. 
När jag vaknade igen va jag lika trött som innna, fast tröttare..  Usch..  men tänkte liksom "  om jag sover mer nu kommer jag aldrig kunna sova inatt "  ..  så jag satte mig vid datan, men jag känner nu att jag inte orkar mer ! ! Somnar nästan..

Så nu ska jag gå och göra mig i ordning och sova !  Vill ni något får ni messa mig nu ! 



( Bilden är väldigt redigerat i mättnaden,  drog åt höger ist för åt vänster, men tycker de blev lite häftigt ? )

Godnatt alla människor  !!  ( ni som läser min blogg då ^^ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0