Sunny day ,

Idag slutade jag tidigt från skolan, kom hem vid 3 tiden. Med tanke på värmen bytte jag direkt om till bikini och gick ut i solen.
Efter ett tag ville mamma ha hjälp med att göra i ordning tacosen, då hjälpte jag henne med det.
När allt va klart och vi hade ätit skulle mamma och pappa till stan, jag hängde inte med ( såklart ! ) för de skulle ta cabben.. Istället passade jag på att ligge ute och sola en timma till innan solen försvann bortanför träden.
En underbart slapp och skön dag blev det trots allt ! (:



Ikväll ska jag nog se på CSI, om de är något ? Någon som vet ?

Om någon vill något är jag nog inne på msn ( [email protected] ). Annars är det ju bara att ringa  ! ( y )

Imon ska jag shoppa hade jag tänkt mig ! Får se om jag får med mig någon ut på stan - annars får jag gå själv ( fast det är så tråkigt ^^ ) Hade tänkt att gå till JCs "ombyggnadsreaaffär". Det är 50 - 75 % rea på allt. Ska kolla om jag hittar något fint.



Kommentarer
Postat av: Ellabolla'

tack så mycket för låten av objektivet :D ! känner mig så elak ! <3



det är galet gött och sola (H) haha

2009-06-01 @ 23:06:07
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0