Avslutning - 09

Skolavslutning, ja vad ska jag säga ? Allt är både bra och dåligt..
- Äntligen sommarlov !
- Neej, kommer inte få ha kvar mina kamla älskade klasskompisar !

Så, är det bra eller inte.. ?  Jag vet inte..  Men ska väl njuta,  det är ju faktiskt SOMMARLOV nu !

Jaja,  hejdå alla i 9G ! Ni har varit en underbar klass !  Och jag kommer sakna er !  Tack för tre UNDERBARA år !


I aulan - jag , evve och ole går fram för att hämta våra betyg.


Åsa, jag och Evve


Jag och Evve


Evve - kvällens snyggaste !


Jag


Andreas - stilig ! <3


Åsa - va lite sur ,  för hon ville inte va med på kort (:


Marie - min handledare , kommer sakna dig !


Erik , Victor och Alle


Victor och Evve !


Jennie !


Adam


Erica och Malin D


Simon


Sara och Malin


Carro


Jag, Evve och Åsa


Oscar


Anthon


Jocke


Andreas och Jag <3


Andreas och jag <3


Evve


Johan


Halil, Anando och Carlo


Anando och Evve


Emelie och Jennifer


Erica, Malin D och Malin A


Killarna i klassen ( tror de är alla .. )


De flesta tjejer i klassen + Victor


Allsång i matsalen !


Maat


Parken !   - Åsa och evve


Killar i klassen


Killar i klassen + Evve


Anthon och Evve


Evve och Ole


Evve och Oscar


Evve och Jacob


Victor, Eric och Andreas


Victor och jag

Tack alla för en underbar kväll !!

KOMMER SAKNA ER ,  9G  -  föralltid ! <3



*******************************************************************



Ska också passa på att säga GRATTIS till GINA , som tar studenten idag ! (:

GRATTIS !! <3

Kommentarer
Postat av: Ellabolla'

åh, så trevliga bilder :D !

2009-06-12 @ 22:30:12
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: victor

de flesta tjejer + jag!

2009-06-12 @ 23:00:27
Postat av: hannah

gud va fin Victor va...

2009-06-13 @ 10:28:39
Postat av: B

Gullig klänning Evve hade o vad söta du o andreas var tsm, hade ni tänkt på innan att ni två matchade varandra i färgerna?? :D

2009-06-15 @ 16:44:35
Postat av: mjau

gah va söt victor :D

2009-06-16 @ 21:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0