Gratis sms, äntligen! (:

Igår (måndag) hängde jag med Evelina hem efter skolan, vi hade roligt! Såg på film (den lilla sjöjungfrun) och sånt (:   Sen när jag skulle ner till bussen så missade jag den!
Rackans piss säger jag bara..  Det va bara till å ringa pappa å fråga pappa om han ville hämta mej i Kvill sen när nästa buss gick.. ^^  Han gick med på det, men va inte sådär överlycklig (a) haha.
Evelina skulle ner till stallet med, eftersom jag egentligen skulle hem vid halv 5,  så jag fick ringa Andreas å fråga om han ville va med mej till halv 7.  Självklart ville han det, haha ^^  så jag gick upp till honom å spelade fable ett tag (:
När klockan va halv 7 åkte jag hem med bussen , å jag missade den inte!  ,  tur det kanske!! ,  annars hade nog inte pappa vart så glad på mej,  xD  heh.
När jag kom hem åt jag, sen gjorde jag lite SO och sånt, slappade å såg CSI :) höhö ^^

Idag har jag nästan inte gjort någonting, haha ^^  Gjort SO, sett på tv å suttit vid datan (å skolan med då^^)

Å pappa har vart supersnäll idag med ! '   Han har fixat så att jag har gratis sms nu ;D Är så lycklig!!

Jag vill ha frivilliga modeller, som jag kan fota! Tjejer eller killar, spelar ingen roll!
Snälla ställ upp för mej (: De ända som jag har tagit kort på än är Beatrice och Andreas.
Är ni intresserade??   Kontakta mej!
   
[email protected]



Andreas Lennartsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0