Helg med fint väder, toppen !

Helgen har varit underbar! Torsdag - Söndag hos Andreas.

T
orsdag - Åkte ner till Holsby för att se majbrasan, men det blev ingen, lyssnade bara på Manskör och såg fyverkeri, sen åkte vi hem igen. På kvällen såg jag och Andreas Harry Potter 1.

Fredag - Jag, Andreas och Fredrik va ute väldigt mycket, vi kastade boll, hoppade studsmatta och solade. På eftermiddagen cyklade jag och Andreas ner till Holsby, vi skulle se när Amanda tränade fotboll. På kvällen sen, framåt 9 eller nåt gick jag, Andreas, Fredrik och Johan ut och gick. Vi gick först ner mot Holsby sen gick vi jättelångt på en järnväg och svängde sedan av mot Sjunnen när vi korsade gamla vägen mellan Holsby och Sjunne, det va jätte mörkt och jätte läskigt.. xD

Lördag - Idag åkte jag, Amanda, Andreas och Andreas föräldrar ner till Lammåsa och solade, Andreas och Amanda badade med, för första gången i år. Ska säga att vattnet var svinit kallt! På eftermiddagen solade jag på studsmattan och på kvällen kom Johan ner för då skulle vi ha film/tv-spels kväll, hehe.  Blev ganska okej!

Söndag - Idag vaknade jag och Andreas vid typ 10, vi låg kvar i sängen och såg på film tills Fredrik kom in till oss vid 10 över 11 och sa att det va 50 minuter kvar tills vi skulle åka. Jag kom inte ihåg vart vi skulle åka först, men sen mindes jag - Vi skulle in till stan, jag och Andreas skulle fota och filma när Fredriks band ( C'N'R ) repade. Det blev väldigt roligt! Vi gjorde det vi skulle och sen gick vi alla ut och köpte glass och satt och pratade. När vi kom tillbaka till Sjunnen la jag in alla korten på Andreas data, ska få dom med ett USB någon dag i veckan.



Vad har ni Gjort i helgen ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0