Oj vad tiden går !

Bara 9 dagar kvar i skolan nu!
Känns underbart, men ändå så hemskt.. Alla prov och inlämningsuppgifter kommer nu på en gång känns det som, lite jobbigt. Men ändå, när allt det är klart, ja då är det LOOV! och inte vilket lov som helst, utan lovet mellan grundskolan och gymnasiet !!
Denna veckan ska jag plugga skiten ur mig´ Sen nästa vecka ska jag umgås! Jag ska träffa vänner hade jag tänkt och också fota med några ( dom som vill bli fotade nästa vecka ). Sista veckan i skolan kommer bli lugn, det blir nog mest övningar inför skolavslutningen och sånt, skappt!

Och nu har jag ett problem.. Vet inte vad jag ska ha på mig ! Det måste jag snart veta ! Ska på Matildas student nästa vecka, hade tänkt att ha samma klänning där.
Men jag kanske har hittat en snygg klänning på Vero Moda ( men vet inte 100 än om jag vill ha den, tänk om jag ångrar mig ? ) ajja,  ska nog köpa den imon, sen får jag väl lämna tillbaka den om jag ångrar mig.. (a)

Jaa, tusentals tankar snurrar runt i huvudet på mig just nu ! Kan knappt sitta still,  det känns verkligen att det är sommar nu och jag kan knappt berga mig, det händer så mycket nytt ny framöver (:  Kul kul !

Ne nu ska jag sluta blogga,  kanske bloggar mer snart..  När jag fått in bilderna från Ciccis kamera ( hade med den till Andreas i helgen )



Ha de bra ! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0