Skärgårdstur, skolavslutningsklänning och 18 mån !

Idag skiner solen som bara den, vet inte vad jag ska tycka om det..  Jätteskönt, men ändå så jobbigt, man orkar liksom inte göra någonting.. Jag har iaf legat ute i solen idag i en timma,  va ganska duktigt, sen klarade inte jag mer, är liksom inte van vid värmen än . Får så ont i huvudet..
 
Här kommer lite bilden från skärgårdsturen vi gjorde förra söndagen !


Bea & Jag
Det blåste väldigt mycket och va svårt att ta kort såhär med en tung kamera, men ett kort blev det iaf ! (:



En gullig stuga vid havet !

Samma bild, fast redigerad,  blev ganska nöjd med denna ! (:


Vackert.


Jag har också köpt en klänning till avslutningen nu ! Ska även ha den på Matildas student :) Hoppas det blir bra !


Köpt på Vero Moda för 400 kr.




Nu har jag en sak till att berätta för er!
Idag, den 30 maj 2009, har Jag & Andreas varit tillsammans i 18 månader !
Det är hela ett och ett halvt år ! Inte så dåligt va ?? Så fort jag tänker på det så spritter kroppen av glädje, tiden har gått så fort !
Jag menar, det kommer bara smälla till, sen har vi vart tillsammans en hel livstid!
Usch ja, vad jag vill leva tillsammans med Andreas, han är verkligen killen i mitt liv! Känner mig så lycklig tillsammans med honom !
Jag hoppas verkligen detta kommer hålla ! Annars vet jag inte vad jag tar mig till, jag tänker ge honom en andra chans om han behöver en, och jag hoppas han kommer ge mig en andra chans med !
Jag vet liksom inte hur jag ska förklara min kärlek till Andreas.. Det går liksom inte.. Orden " Jag älskar dig " Räcker inte på långa vägar, jag älskade honom innan,  nu är det något mycket starkare än så känns det som - men tror inte det har blivit döpt än.  Ingen har kanske upplevt det.

Jag är så lycklig !

Hoppas någon förstår hur jag känner ! <3

Ha en lika bra dag som mig nu alla ! 
Puss .


Kommentarer
Postat av: Ellabolla'

sv; tack (: <3









2009-05-31 @ 11:20:54
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Ellabolla'

Galet grattis till er :D !

önskar er all lycka som finns ! <3

myckt fina bilder med (:

/ ella

2009-05-31 @ 11:21:28
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0