Söndag´

Idag har inte hänt sådär jättemycket^^ Jag spelade lite kort med Bea, Dessi och Pappa och sen har jag också åkt hem från Gunnarsö idag ;) Känns skönt att vara hemma igen men saknar ändå husvagnen. ^^
Nu höll jag på att glömma, jag har läst jättemycket i helgen ! ( Så länge vi båda andas ), boken är jättebra och jag är helt beroende, den är så spännande ! Kommer nya överaskningar precis hela tiden!

Jag har också duschat idag - och nu ska jag säga en rolig sak, eller rättare sagt två roliga saker som hände mej när jag duschade.. ^^

1. Jag duschade med klockan, som inte tål vatten.. ^^ Ajaj..
2. Avloppet översvämmade typ, ingen aning om hur.. (a) hihi

Känner mej lite sådär lagom klantig idag.. ^^ haha,  men sån är jag :D

Längtar förästen tills imon ! Ska äntligen få tillbaka kameran från Evve,  lånade ut den till henne över helgen, ,känns som de va över en vecka sen jag såg den sist.. xD Kommer fota ihjäl mig när jag får tillbaka den igen ;) hehe  , men Evve blev glad när hon fick låna den,  det va ganska kul .  Att glädja någon ! :D

Imon när jag får tillbaka kameran blir jag av med stativet, hehe,  ska låna ut det till Fredrik som ska använda det när dom ska filma någon dokumentär till bandet, men stativet kommer jag inte sakna lika mycket som kameran ;) haha,  konstigt va ?? 
Ne men nu känns det som  att jag har skrivit aldeles för mycket ! !



Ha de bra och GODNATT ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0