Fotorunda med Bea´

I helgen som var va jag med min familj i husvagne på Gunnarsö. Det va ganska okej, vi va bara där lördag - söndag och jag va förkyld som bara den (  vilket jag är än.. men men   )

Bea och jag va ute och gick en runda på kvällen, fotade lite :)


Min gusvagn. Vi grillade på kvällen med (:  Första gången i år tror jag, MUMS !

'
King fick äta upp våra rästen, potatismos :)












Foton vid bron på gunnarsö, underbart fint, eller vad säger ni ?!




Vi gick korta Gunnarsöleden. Väldigt mysigt, det va träsk på sidan om :) Jättefint !


Bea <3

Promenaden va jätteskön men när vi kom tillbaka va vi helt slut båda två, det är extra jobbigt att ut och gå när man är förkyld ( vilket både hon och jag va )


Tack för en bra helg Bea ! :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0