1 November!

Godmorgon.

Vad ska man göra idag för något ?
Det är sista dagen innan skolan sätter igång igen,  och jag har inte gjort någoting under lovet känns det som .. 
Men det blir nog lite läxor, orkar inte göra dom i veckan sen..  Har en NK uppgift som antagligen ska lämnas in på onsdag, sen har jag ett Prov på onsdag i ritteknik.  Jippii ..  ^^

Ska nog spela sims med, det blir nog det nu på förmiddagen, så gör jag läxor lite senare, orkar inte sitta bänkad framför datan hela dagen , mina ögon kommer bli fyrkantiga, och det vill jag ju inte ha dom till skolan imon O.o

Btw, ska säga grattis till Ellinor med, som fyller 15 idag !  GRATTIS TJEJEN ! <3

Ne nu ska jag kolla igenom mina sidor på internet lite snabbt, sen blir det SIIIMS !

Ha de !
puss


Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

sv; åh tack så mycket :D! vad glad jag blir! jag ska också nörda sims tills gästerna kommer (a) :D

hoppas du får en bra dag! <3

2009-11-01 @ 11:56:40
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

grattis till vinsten, du blev veckans blogg :D!

2009-11-01 @ 19:17:56
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0