Fredag - lördag hos Lejnegård!

Hejsan!  Nu är jag hemma igen från Västervik där jag har varit sen igår.

När vi kom till Bea och Dessi plockade vi upp lite smått, sen åt vi smörgåstårta .
Efter det stack jag , Bea och Cicci och skulle kolla på innebandy . Dessi och David hade redan åkt dit, för de skulle vara med och spela.
 
Vi var där och kollade till typ 23.00 eller nåt sånt, sen cyklade vi hem igen .
När vi kom hem åt vi blåbärspaj och sen efter ett tag , efter att ha pratat och lite, gick vi och la oss och såg på film ( The last house on the left ).
Jag somnade såklart innan halva filmen hade gått .. så jag missade precis allt det läskiga på skräcken .. ^^ typiskt.. O.o  Sen i morse påpekade både Bea och Cicci att filmen va asbra ..   ska försöka se den någon gång !  haha ..

Idag åkte jag, mamma, pappa, Cicci och Dessi in till stan för att shoppa lite .

Jag köpte:
- Ett par skor ( 99kr, HM )
- Ett par " stövlar " ( 499kr, Skokällan )
- Ett par mjukisbyxor ( 60kr, Lager 157 )
- En sjal ( 80kr, Lager 157 )
- Ett par jeopardleggins ( 80kr, Lager 157 )

Är så nöjd med mina köp!! :D  Åhh vad kul det är att handla !!


Sen när vi kom tillbaka hem till Bea och dom fikade vi, sen började vi packa lite och sen efter ett tag åkte vi hem.

Ikväll ska jag ta det jättelugnt ! Slappa och se film tror jag det blir (:



Min nya sjal och de nya legginsen på bilderna!


Kommentarer
Postat av: coneh

Snygg blogg :D

2009-11-07 @ 21:12:37
URL: http://chms.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp de var kul:)

2009-11-08 @ 00:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0