Lördag, 091121

Hej!

Idag har jag och familjen + Andreas varit en sväng inne i Vetlanda .
Jag och Andreas gick först till Onoff där Andreas köpte sig ett spel ( Assasin creed 2 ,  vet ej hur det stavas dock ^^ )   Jag blev väldigt sugen på det nya simsspelet..  Man kan typ resa på det (:  Såå sugen ! Men har tyvärr inte råd just nu !
Efter onoff gick vi till jc och kollade jeans, men Andreas hittade inga som passade , tror jag .. ^^ jag kollade kläder till mig undertiden (:

När jag kom hem blev det mat , sen läxläsning .  USCH ! på en lördag ! Men det va behövligt . Har SH-prov på tisdag och jag kan ingenting ..  !

Ne nu ska jag göra nåt annat . Se på det nya avsnittet av "The vampire diaries" tror jag det blir (:  har längtat ända sen igårkväll!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: okej ;D nej asså det är skönt att det inte bara är mitt som inte har läkt, vill verkligen inte ta ut det på grund av att det inte läker bra haha xD

2009-11-21 @ 20:35:00
URL: http://ihatethispart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0