Måndag, 091116

Hejsan!

Jag ska nog börja med att berätta om helgen, eftersom jag inte berättat vad jag gjort.  Och precis som jag trodde hade jag heller inte tid att blogga i helgen så tar allt nu.

På fredagen följde jag med Andreas hem. Men gjorde vi inte så mycket.. Andreas hyrde en film så vi såg på den ( änglar och demoner ) , den va faktiskt riktigt bra ! :)

På lördagen va vi och kollade på hopptävling ( det va bland annat Evelina som tävlade ) . Jag fotade lite, men fick inte ett enda bra kort .. O.o ljuset va asdåligt där inne.. !
På kvällen sen såg vi på kanal + , den nyaste bondfilmen gick , så vi såg den .

På söndagen bara sov jag massa. Eller vilade , såg på tv och sånt ..  Sen kom pappa och jag åkte hem .. ^^


Har varit sjuk i helgen btw.  Astrött, hostar jättemycket och svättas massa..  jobbigt ! va ju sjuk på lovet sist.. :s
Känner mig fortfarande dålig, och hostar ännu värre än i helgen nu.. Men det är väl bara stå ut .. Inte bra att missa skolan.. fast får se hur det känns imon .  ^^

Idag har skolan gått ganska bra, men har varit riktigt trött.. Men det är väl hostan antar jag .. ^^ Typ inga läxor, så slappt !  Bara några tal i matten tills imon.

På fredan fyller Andreas år ! och då blir det bio :D:D

Ne nu måste jag göra matte!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0