Tisdag, 091110

Hejsan!

Idag är dagen mitt i mellan Angelicas och Cajsa och Casandras födelsedagar!

Sovmorgonen idag försvann för vi skulle på en föreläsning om " förintelsen " direkt på morgonen . Den va okej ! Man blir ju så rörd. 
Det va en som hade suttit i konsentrationsläger ( en jude ) som va i skolan och berättade massa.
Sen va det en " värsting " från stockholm som berättade om hans uppväxt. Han såg hur snäll ut som helst tycker jag, men han hade suttit i fängelse för misshandel och mordförsök och allvarligt missbruk bland annat ..  O.o

Gympan va ganska rolig!  Fick gå bort till Lidl, det va väl det som va det jobbigaste iaf . . ^^ Sen gymmade vi :)  Wiie,  älskar att gymma:D  och det är så bra gymnalärare jag har ! Hon peppar mig jättemycket :):)
( bara för jag är så svag .. (a) )


Å vet ni ???   IDAG KOM MIN BIOBILJETT ÄNTLIGEN !!
Va med i något grej för några veckor sedan  . Det va att man skulle köpa 12 produkter från lite olika varumärken, tex marabou ( har skrivit om det i ett annat inlägg ) .  Trodde nästan inte jag skulle få min biobiljett för jag köpte så mycket cholkad, men den kom idag !! 
Vad glad man blir ! :D
 
Så fredagen den 20 November ( på Andreas födelsedag ) Ska jag , Andreas, Angelica och Johan gå och se New Moon :)   Lyckans mig (a)


Bilden är hämtad här


Ikväll ska jag plugga lite engelska glosor, sen blir det kanske film (: och så får jag se vad jag gör (a)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0