www.ellinorsjoberg.blogg.se

Hejsan!

Är men på en liten tävling på Ellas blogg , igen (:  Fast denna gången kan inte ni rösta. Nu är det bara Ella som har makten .

Men om ni har tid kan ni ju gå in på hennes blogg och ta en titt ? (:  Hon är duktig!

Ellinor Sjöberg





Dagen har varit jobbig . blivit bestulen på min sovmorgon, övat ihjäl mig på samhällskunskapen, som fortfarande inte vill sätta sig riktigt , och är helt trött i huvudet från förra veckan då jag va sjuk..

Ne nu ska jag inte klaga . Ska gå och duscha . Sen blir det nog lite engelska, sen CSI vid nio :)

Puss.


Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

sv; nej jag använder bara min blixit och lite lampor i taket. men inget extra sådär!



woohoo makten är min :D !

2009-11-24 @ 06:38:15
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0