15/10 - 09

Idag hade jag Svenskaprov , skulle skriva ett referat ,  och har ingen aning om hur det gick .. ^^ Men men , man håller ju tummarna !
På lunsch-rasten satt alla i klassen och spelade CS, det va någon som hade med ett USB minne med det på . Så de satt och spelade ,  va lite kul att kolla på (:

Just nu sitter jag vid data och lyssnar samtidigt på pappa och en till från någon larm - firma , han är här för att informera , för vi kanske ska skaffa sånt där larm :) Men blir jobbigt med kod och allt ^^

Ikväll blir det nog film (y)  och måste göra lite matte med sen ! , fast det gör jag när larm - snubben åkt hem;) Vill ha hjälp av pappa ! ^^



Ne nu ska jag ta och göra något annat , men vet inte riktigt vad ..  kanske kolla igenom bilderna jag tog igår (:

HA de bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0