Andreas <3

Idag hade jag SH läxförhör,  det gick nog okej tror jag, blir ett G iaf ! Hoppas jag ..
Och rittekniken har jag typ Mvg i O.o  ,  slår vad om att det är för att jag är tjej !  Skolan går alltså framåt om man säger så.  Gympan igår va jobbig med jag kämpade iaf ! :)

Nu sitter jag vid dataan lite, har övat lite inför Svenska - referat - provet vi har imon.. ^^ Usch,  men när vi övade en gång för nån vecka sen på att skriva referat gick det jättebra för mig så hoppas det går lika bra imon med !

Andreas hängde med mig hem från skolan idag med  ! ,  han ska sova här tills imonm :)  första gången han sover här när det är skola dagen efter (y)  Ska bli kul och se om han orkar upp imon x)

Ne nu ska jag skörda min farm ! ( farmville på facebook )  och sen se på tv och mysa med andreas ! (:

Ska nog tillägga att jag va ute och fotade Cicci och Andreas innan med, fast det blev nog inga bra kort, känns inte som det.  Ingen va seriös och dom va inte sammarbetsvilliga .. och så va det så kallt !  Men ska kolla igenom korten imon om jag hinner ! Orkar inte idag ! (a)

Ha en bra kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0